.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سوال مقيمي از وزيرعلوم در باره دانشگاه علم‌ و صنعت بهشهر

نماينده مردم بهشر در مجلس گفت: وزير علوم تحقيقات و فناوري با حضور در كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس به سئوالي در خصوص وضعيت دانشگاه علم و صنعت بهشهر پاسخ مي‌دهد.

احمد علي مقيمي نماينده مردم بهشهر در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه روز دو‌شنبه محمد مهدي زاهدي وزير علوم تحقيقات و فناوري با حضور در كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس به سئوال بنده در مورد وضعيت دانشگاه علم و صنعت بهشهر پاسخ مي‌دهد، گفت: در سال 1373 دانشگاه علم و صعنت با هزينه مردم بهشهر ساخته شد و با توجه به مصوبه گسترش فضاي آموزشي قرار بود سه رشته روزانه به اين دانشگاه اختصاص دهند.
وي افزود: اما سه رشته شبانه به اين دانشگاه اختصاص يافت كه باعث افزايش هزينه‌هاي براي دانشجويان در اين دانشگاه شد چرا كه شهريه رشته‌هاي شبانه بسيار بالا است.
نماينده مردم بهشهر در مجلس با اشاره به اينكه سال گذشته قرار بود اين دانشگاه را تعطيل كنند، گفت: مخالفت مردم از تعطيلي اين دانشگاه جلوگيري كرد، اما در گام بعدي تعداد دانشجويان را به نصف رساندند و حتي رشته كامپيوتر اين دانشگاه را حذف كردند و حتي قرار بر اين شد تا اين دانشگاه زير مجموعه‌ي استان مازندران شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.